HTML

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel most az ajándék Lélekpillangó meditációért! Fogadd a Lélekpillangó ajándékait, mely harmóniába hozza életed minden lényeges területét, szerelmet, boldogságot, bőséget, és egészséget teremt.

*Vezetéknév:
*Keresztnév:
*E-mail:

Kérem az ajándék LélekPillangó meditációt!

Lélekpillangó Boldogságmozgalom

A LélekPillangó - a boldogsághoz vezető tudás! Trénereink blogja, ami a Lélekpillangó életműdíj szavazóinak, a Lélekpillangó mese olvasóinak, a Lélekpillangó tudáscsomag vásárlóinak és a Lélekpillangó barátainak szól!

Friss topikok

Címkék

alapítvány (6) alázat (1) Antal Béla (1) Anyák napja (1) B (1) B.Nagy Magdolna (10) barátság (3) Barátság (1) Biegelbauer Pál (1) Boér Tamás (1) Boldogság (27) boldogság (51) Boldogságdalok CD (3) Boldogságforrás (1) Boldogságnap (1) Boldog iskolák (1) Boldog Iskolák (1) Bőség (1) Carla Galli (1) Csakra (1) Csáp (1) Császárfa (1) Császárfa haszna (1) Császárfa ültetés (1) Császárfa vásárlás (1) Dal (1) Dalpályázat (1) Darnel Christian (3) Díjátadás (1) Dr.Darnel Christian (1) Dr. Mészáros Ádám (1) Ékszer (1) Életműdíj (7) életút (2) Elmegyilkosság (1) Elvonulás (1) Emlék (1) Everness Weekend (1) Évtervező (1) Évzáró (1) Év tervező (1) ezoexpo (1) facebook (1) félelem (9) Fény ünnepe (1) fesztivál (1) Flashmob (2) fogyás (2) Forradalom (1) Gáll Gregor (1) Gáll Isis (2) Gáspár Katalin (4) Gyógyulás (2) Halász Alexandra (1) Himer Csilla (1) hivatás (1) Hofi Géza (1) Hősök tere (1) Idézetek (1) intuíció (1) Írás (2) Írói pályázat (35) Janikovszky Éva (1) Jótékonyság (7) Kedves küldetés (22) Kokárda (1) komfortzóna (1) kommunikáció (1) Könyv (1) Köszönet nyivlánítás (1) Közösségi sütés (2) Kreutz Zsolt (3) Lánclevél (1) Lélek (21) Lélekpillangó (103) lélekpillangó (3) magány (1) Maharisi Transzcendentális Meditáció (1) Mandala (1) Mátrai Vanda (6) Meditáció (3) Mese (9) Meseműhely (2) mindennapinlp (2) Misszió (7) Mozgalom (2) Müllerné Topor Ágnes (1) Müller Zoltán (1) Művészet (1) Nemeskő (1) (1) Novella (2) Ölelés (2) önismeret (5) Önismeret (25) önkéntesség (1) Öregedés (1) otthon (1) Párkapcsolat (16) pénz (5) Pető Csilla (2) pillangó (1) psyche (1) pszichológia (11) Quantum (1) Repcet (1) siker (9) stressz (3) súlyproblémák (1) Sütemény (1) Szárny (1) Szatmári L. Miklós (3) Szent ügy (17) Szerelem (2) szeretet (21) Szikszay Csaba (2) Szilágyi Imre (2) színek (1) Szobor (2) Szőke Róbert (1) Tanulás (1) terhek (2) Teszt (1) tréner (1) Tréning (1) Tudás (1) tudatos (9) vágyak (8) Vers (5) videó (3) Villámcsődület (1) vonzás törvénye (3) Címkefelhő

Facebook

Emberek, azt hiszem, igazatok van! (Vámos Bea)

2015.08.21. 09:00 LélekPillangó

Emlékszem arra, milyen kétségbeesve lenni. Ott ültem a fürdőszoba padlón és belevágtam a kezembe. Könnyek potyogtak a szememből, elvették minden csepp reményem. Azon a napon félig meghaltam. Láttam, ahogy kicsordul a vérem, ahogy előtör belőlem az életem minden egyes szívdobbanással.

butterfly-angel.jpg

Lüktető ereimből távozó vörös folyadék, mert akkor az nem volt más, csak egy darab belőlem. Nem számított a fájdalom, mert mások bántalmai sokkal erősebben érződtek vénáimban, mint amit a penge okozott nekem. Egy fénykép a kezemben, könnyek a szememben, szétfolyt a sminkem. Összetörve a padlón. Hosszú percek teltek így el, a seb a karomon összeforrt, már nem folytak a könnyeim, meredten bámultam a falat. Kétségbeesve, hogy még meghalni is félek...

Ülök és nézem az embereket. A frissen mosott hajú cicákat, akiken több a műanyag, mint a természetesség. Szerintem még az életük is megjátszott, műanyaggal körítve. Azt teszik, amit elvárnak tőlük. Szépek, fiatalok, egyetemisták. De a vastag smink alatt valahol ott lapul az ember. Az ember aki bujkál. A filmekben sokszor láttuk, az ilyenek mindig sérültek. Lelki világuk, felfogásuk annyira eltorzult, hogy szinte vágynak a kitűnésre a tömegből. Míg mások csak ilyennek látszanak, mert az eredeti természetüket nem fogadná el a társadalom. De ez mindig is így volt. És ezek a frissen mosott hajú cicák, akiknek látszólag semmi gondja nincs, lehet, hogy irigyek rám, rád, hogy az vagy aki, és nem akarsz megfelelni a társadalomnak ...

Ezeregy gondolat kavarog a fejemben. Miért gondolják az emberek, hogy erős vagyok?

A mosolyom mögött számtalan fájdalom lapul, félelem, démonok, kételyek. Egy bohóc vagyok, ki minden reggel felkel, felteszi arcára a sminket és mosolyog. Pedig hányszor haltam meg, hányszor sírtam éjszaka, könnyek közt ülve véget vetni az életemnek. De ezt ők nem tudják. Pedig volt, hogy az alkoholos üveghez nyúltam, gyógyszerekhez. Mindennap egy kicsit, hogy ne fájjon. Hittem, elhagytak, szerettem, csalódtam, örültem, sírtam, mindannyiszor felálltam.

Emberek, azt hiszem, igazatok van. Azt hiszem erős vagyok, mert még minden reggel a tükörbe tudok nézni ..

Ez a cikk az írói pályázatra érkezett pályamű. Ha tetszik, ha egyetértesz vele, ha szívesen olvasnál a szerzőtől a Lélekpillangó meséje idején is minél többet, akkor oszd meg minél több helyen. Szólj hozzá, kommentáld, mert fontos a biztató, kedves szó minden alkotó embernek. A pályázatra érkezett cikkeket sorban megtalálod a blogon, ahol a szerző neve a cím mögé került! 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lelekpillango.blog.hu/api/trackback/id/tr817708244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása